En helt vanlig tisdag


Vad vore skolan i all glans om inte mina vänner fanns?! Ingenting.
Tack Anna, Nina och Malin för att ni gör min skoldag roligare. Ni får mig då alltid att skratta, vare sig jag vill eller inte : )
Fick en jättefin julklapp av Nina idag, så söt hon är! Tack!

Just nu är humöret inte alls på topp, slutet av skoldagen slutade i irritation,
fan jag orkar inte med mig själv.
Egentligen vill jag skriva allt här, allt jag känner, men jag orkar inte.
Jag vill bara gråta, jag saknar dig mamma!

Nu vet alla det. Men jag vill ändå att Malin, Nina och Anna ska veta att det är ni som hjälper mig, utan er hade det aldrig funkat. Ni betyder mycket för mig!


Men va fan, livet går vidare och nu har jag gråtit en skvätt, när kommer mitt leende tillbaka? Jo, det ska jag säga er, det är när jag får träffa min Babe igen, som förhoppningsvis blir om minst två timmar. För jag saknar dig, nått så fruktansvärt mycket.

På tal om något annat så ska Emmy också med på fredag, och det vet vi ju att då kommer allt bli hur kul som helst. Pratades vid igår, och kom fram till att det var alldels för längesen som vi sågs.


4 augusti, förfest hemma hos Ida. Hela gänget! Love it!
4 augusti


Ida skickade massa bilder till mig igår, fasen vilka roliga fester vi haft alltså.
Just nu lyssnar jag på SnyggErik, vill bara slicka på honom, riktig heting ju!

Tack Babe för att du finns där.

Ska väl ta ock laga lite mat, för i skolan var det äcklig pyttipanna. Sen ska jag duscha och gå bort till Babe, vi ska försöka plugga lite, sen blir det väl mysa hoppas jag. Tycker om dig!

Malin vännen har skaffat en blogg med, kolla

http://maaaulin.blogg.se



uppd. senare, kanske : )


Gabriella - Du är unik.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så jävla het bild, Emmys mage är ju inte och leka med;D

Du betyder vännen!

2006-12-05 @ 17:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback