Gabriella



Gabriella
Tack för att du alltid finns där för mig, lyssnar på mig när jag behöver prata, kramar mig när jag är ledsen, skrattar med mig (åt mig) när jag är glad : )
Tack för att du finns.

Det betyder massa för mig att du är min, all min tid som jag spenderar med dig är underbar.

När jag inte är med dig så saknar jag dig, och jag tänker på dig jämt.

Jag älskar dig!



Tanken på att jag inte kommer att se dig på fem dagar får mig att börja gråta, jag vill inte!!!

Förstår du vad det innebär?!

Fem hela jävla dagar, utan dig, utan dina kramar, utan ditt leende, utan dina läppar, utan dina mjuka händer emot min kropp, utan dina ord viskandes i mitt öra, utan dina kyssar, utan din närhet.

Förstår du vad det innebär?!

Att jag kommer att sakna dig, helt otroligt sjukt mycket.

Jag vill inte.





Jag älskar dig.


Men, vi klarar detta tillsammans, det vet jag!


Gabriella - Du är unik.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback