Helgen

Har inte skrivit här på ett tag nu, har inte haft tillgång till dator, så det är därför.

I fredags så var det fotboll i sporthallen, Babe och dom vann hela skiten. GRATTIS!
Efter det åkte vi hem till Marie och Magnus, hämtade bilen och drog sen vidare till Maxi och Niklas ( övar in namnen :) )

Mötte upp Ida och Emmy, sen käkade vi pizza.
En efter en trillade dom in och förfesten var igång.
I början var det segt, hade kramp i magen men sen så kom jag igång, likaså mina vänner.
Tack för att ni finns, Ida, Malin, Nina och Emmy! Vissa stunder var det så kul att jag fick komma ihåg att andas.

Följde dock inte med ut, hade i bakhuvudet hela tiden att jag hade 29timmars jobba framför mig, så jag hoppade över det.
Var i torsås vid 03.00 ungefär, hade en liten kamp där med nyckeln.
Erik smarthead själv hade lagt nyckeln på lampan, jag, som ni alla vet är ju inte såå värst lång ( ! ) så jag fick springa ut, hämta en pinne, testade med den, men den kastade jag upp så den fastnade. Ut igen, hittade två pinnar, varav den ena jag böjde, efter ca 15 minuters jobb så ramlade nyckeln ner och jag kunde komma in i lägenheten för att sova. Pust stonk stön! =P

Upp i ottan för att gå till jobbet, men min Klutt var snäll och körde mig, tack!
8.45 infann jag mig på jobbet, slutade 12.30 idag. (orka skriva allt jag gjorde där?!)

Tog bussen vid 13.10 från torget, framme i Kalmar 14.15, insåg då att bussen hem inte skulle gå förrän 15.06, så jag tog min väska och började traska. Var hemma hos Babe ( Magnus och Marie ) strax efter 16.00. Pussade lite på henne och gick sen hem för att tvätta och städa.

Nu är mitt rum klart och jag har tvättat, skönt. Ska in i duschen nu och sen ska jag gå hem till Babe ( Marie och Magnus ) igen, sover där i natt.

Sambo Älsklingen är i Sthlmia, :) Hälsa Jian. Och var rädd om dig vännen! Saknar dig.

Näe, jag får berätta mer en annan dag, orka liksom.



Gabriella - Du är unik.


Kommentarer
Postat av: Nina

29 h's jobb puuust stånk o stön bara jag hör det.
Trååk att det inte blev utgång men det kommer fler gånger! Börja ladda för den 25!;D

Tack för du finnt.

2006-12-10 @ 22:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback