Julen är över



Julen är över.



I lördags när jag kom hem efter jobbet så var jag såå trött. Lekte en sväng med Samuel och sen hjälpte jag mamma i köket. Sen klippte Karin mig, blev verkligen jättenöjd.
Karin och jag var ute på våran promenad på kvällen, alltid lika skönt att få prata med dig. Tack för att du finns!

Slog in de sista julklapparna, klädde granen och la dit alla julklapparna. Fint!

Pratade med Babe och sen gick jag och la mig. Hade svårt för att somna, tror att jag var övertrött.

Vaknade tidigt på julaftonsmorgon, vart var julstämningen?!
10 grader varmt ute och solsken, så vi hade kunnat sitta på altanen och äta julmaten.
Suck!
Samuel och Peter åkte iväg till farmr på morgonen. Så det var bara familjen Söforth-Jörgensen, Qvist som åt julgröt till frukost. Trevligt.
Karin hjälpte mig att färga mitt hår, så även jag blev julfin.
Sen klädde vi på oss och fixa iordning all maten.
Halv två åt vi den superdupergoda maten, mmmmums.
Sen var det dags för Kalle Anka, Samuel satt som klistrad framör tv:n.

JULKLAPPAR!

Blev supernöjd, verkligen.
Fick massa fint, till lägenheten och massa smått och gott. Tack allihopa.

Pappa förstörde de hela, som vanligt.

Gick och la mig ganska tidigt för jag var så trött.



Juldagen, gick upp tidigt, käkade frukost.

Babe och Linus kom och hämtade mig runt halv tolv, tolv. Hon körde dock vilse.
 - "Jag fick för mig att du bodde i Bergkvara."
Haha, så söt.
Du har varit hos mig innan och ändå vet du inte vad de heter där jag bor, söting!
Ni hittade iaf tillslut, och det är jag glad för.
Shit vad jag hade saknat dig.

Åkte hem till Marie och Magnus så Linus kunde hämta lite kläder och så. Vidare hem till Babe för att hämta julklapparna till deras pappa.
Hem till deras pappa, där vi möter en väldigt finklädd Niklas, så söt.

Åt väldigt god mat, tack! Och firade lilljul med honom, väldigt mysigt.
Hem till Babe och satte ihop henne´s nya skåp, jättefint.

Sen var vi själva, mysigt. Kollade lite på Narnia och spelade Idol, riktigt kul. Jag vann ju! =P
Äntligen fick vi sova tillsammans, : )
Såå mysigt.
Gick och la oss tidigt så därför vaknade vi tidigt idag. Låg och myste i sängen, länge och väl. Underbart!
Gick till affären för att köpa lite frukost, så otroligt underbart det är att vara med dig. Älskar det!
Åt frukost och kollade på Narnia, en väldigt bra film.

La oss i sängen och myste lite till, härligt. Gick sedan ner till affären för att Babe var "tvungen" att köpa julklapp till min kära mor. Du är så söt.
Hämtade bilen och sen hämtade vi lite grejer i lägenheten och sen åkte vi mot Söderåkra.

Väl hemma möttes vi av en otroligt söt unge, - "Babbe!"
Underbara lillebror.
Vi lekte såklart med honom och sen käkade vi lite julmat, lika gott som alltid.
Vid tre tiden åkte Babe hem, hon skulle till sin mamma och fira jul med alla barnen.



Strax efter fyra kom Erik och hämtade mig, och nu sitter vi här och glor på tv. Riktigt lugnt, så skönt.
Sover här i natt, ska upp till jobbet vid kvart i nio imorgon, då börjas det igen.

Jobbar på torsdag med, sen sover jag hemma hos mamma, så kör hon och Karin in mig till stan på fredag, med alla mina julklappar.
Blir till att gå på stan lite på fredag, sen på kvällen ska jag umgås med min Babe och lördagen tillägnar jag henne med. Då ska vi fira lilljul tillsammans, mys.

Sambo Älsklingen, när ska vi fira jul?! Fredag eftermiddag?

Söndag är det Nyårsafton, vad händer då tjejer?
Vill iaf vara med er. Sen bryr jag mig inte om hur vi gör och vad vi gör. Fast en härlig fest hade inte suttit fel. Men är ju fasen ingen som vet vad som händer. Alla tror bara att det ska fixa sig. hmmm..



Jaja, nu ska jag lägga undan datorn lite för att vara social.

Saknar dig Babe, du ska veta att det har varit jätte jobbigt att vara utan dig så länge. Men vi ses en snabbis på fredag iaf.

Jag älskar dig.



Gabriella - Du är unik.

Mina vänner är underbara, saknar er Nina, Malin och Anna.
Ida
och Emmy, klarar mig inte utan er.


Kommentarer
Postat av: no 1 fääänet

Saknar daj också!
Snart nyår,dimmigt som vanligt (suck) Vill man att nått ska hända får man fixa det själv...

Lek innan/efter nyår?

2006-12-26 @ 18:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback