Längesen



Var längesen jag skrev, men bloggen cepade sig och jag orkade inte.

I Fredags så var det en lugn dag i skolan, hade sketa kul med mina vänner, som vanligt! Tack :)
Var på Mc och köpte paj, ÄPPEL!
Gick sedan till bageriet för att inhandla lite mer gottis, mummans.

När de andra skulle ha engelska så begav jag och Malin oss hem till mig, jag hämtade kläder inför helgen och så. Tack för att du är så snäll och kör Malin.
När vi väl var på skolan så satte vi oss i sofforna och gick sedan upp för att ha Natur, vilket visade sig vara jättekul. Om man bortser från att vissa av oss blev riktigt rädda där ett tag :P

Följde med Babe till någon Naprapat, (eller vad de heter), sen gick vi raka vägen mot bussen hem och åkte hem till mamma. Det första man möter i dörren är en glad Samuel, blir man då mer lycklig?! Självklart!
Jag älskar dig Samuel!

Babe och jag sparkade boll med Samuel, vilket han tyckte var jättekul. Han följde sedan med oss upp när jag skulle bädda min säng, (madrass i karin´s rum) läste lite, men inte vill han sitta hos mig och läsa. Näe, Babe skulle läsa för honom, givetvis! : )

Vi kollade sen på en snutt från Karin och Samuel´s pepparkaksdag, så söt.

Följde Babe till bussen sen gick jag hem och pratade med Mamma och Peter, var riktigt skönt, bara vi tre. Jag behövde det.
Gick och la mig relativt tidigt, sov länge, vilket var jätteskönt.
Eller kände mig utsövd iaf.
Samuel och jag bakda pepparkakor, lekte och busade och sen tog jag mig en dusch innan jag skulle upp till sporthallen.
Mamma och jag kom upp precis när det hade börjat. Var en bra match, men dock förlorade vi. Syntes på lång väg att du hade ont Karin, ta det lugnt och var rädd om dig.
Bonnlaget från Öland var bara ute efter att krossa våra spelare, efter två minuter så var Cecilia av plan, förmodligen hennes knogar som är krossade. Så det var bara att åka in till sjukhuset med en gång.
I 2:a perioden så var det Ellan´s tur, hon kunde helelr inte spela sen. Karin fick en rejäl knuff och för tack som det fick dom 5 minuters utvisning, vilket jag tycker var alldeles utmärkt bra.
Med fult spel och otur från vår sida så vann Färjestaden.

När det var dags för John och dom att spela så kom Babe, det slutade med en förlust där med, suck! Men John gjorde iaf ett fint mål.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------


Nu är jag hemma i lägenheten, med båda mina Sambos, :P
Har käkat och varit nere med tvätten, ska duscha och lite så och stå reda och klar tio i sju ute på parkeringen, vad som kommer hända sen vet jag inte och det oroar mig. Lite av en tönt är jag men tycker sånt är lite sådär halvjobbigt när man inte vet. Men jag tror det kommer bli lyckat! : )

Denna helgen har jag verkligen känt att jag varit ledig, det är skönt, för det har jag inte känt på länge.

Börjar bli lite nervös över Nyår, vad händer?
Jag vill iaf vara med mina vänner, helst på en stor fest, men bara jag är med er så blir det kul.









I somras, Emmy, Ida och jag, saknar!
146580-6

Kommentarer
Postat av: Nina

fäään äntligen! väntar sen typ i början av veckan för skriverier och så kommer det nu!:D
Skitfrän bild, men varför är emmy gul på tungan?:p
Bara jag är med er är jag nöjd men en fest hade jag inte tackat nej till:)
Flyttat hem till Gabbe?
lycka till i "Turkiet" ;)

2006-12-17 @ 17:04:03
Postat av: Inneboende i Fastlycke

Jag skäms över mitt Färjestaden, och jag måste erkänna att de flesta därifrån är sopor. Förutom min lillebror och hans lag :) Saknar dig jätte mycket Lina!

2006-12-18 @ 11:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback