Måndag / Skolan / "Pojken som ljugde!"

Morgonen började hemma hos Magnus och Marie, hjälpte Babe på med kläderna och sen åkte vi hem till hennes lägenhet och släppte av henne. Stackaren ser ut att ha såå ont, tänker på dig!
Magnus körde mig sedan till skolan, tack för skjutsen!

Nu sitter jag här i skolan, spammar med Nina, ska väl börja med Malin med hade jag tänkt : )
Har man inget bättre för sig så, haha!
Anna sitter och skriver på rapporten, tydligen ska vi skriva varsin diskussion, tror faktiskt att det blir bättre så. Eftersom att vi kanske inte tänker och tycker helt lika.
Bra Anna, din idé!

Är hungrig!

Dagen blir nog lugn, skolan är seg som vanligt, men Nina, Malin och Anna hjälper mig med mitt strålande humör! : P
Ska åka hem till Babe efter skolan, ta hand om henne lite. Det behöver hon.
Sen blir det väl mys hela eftermiddagen och kvällen.

Imorgon har vi sovmorgon, härligt, det behöver jag.

Snart är det lov, känns sjukt att tiden har gått så fort, och inte faan är det någon snö, eller minus grader. SUCK!
Vill ha, vill ha!!

Nyår?!
Vart?
När?
Vilka?

Jag vill ha värsta festen med alla jag tycker om och massa nya ansikten så man få lära känna lite nytt folk.


Mina vänner, ni betyder!


Gabriella - Du är unik.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag spammat :P mohaha

2006-12-11 @ 09:28:33
Postat av: No 1 fäään

(; haha!

Jag vill ha stor fest! Då skulle du ju kunna få veta min riktiga identitet;)

2006-12-11 @ 12:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback