Måndag


Måndag igen.
Riktigt bra föreläsning vi var på idag, verkligen. Även att den var i 2,5 timmar så var den bra rakt igenom.
Nu sitter jag här hemma i lägenheten och väntar på Sambo Älsklingen, vi ska städa och göra det riktigt fint här hemma.
Ny tapetserat, faan så snyggt det blev.

Kvällen blir lugn, med den nya Beck filmen och lite mys med Sambo. Morgondagen blir också lugn, upp tidigt och fixa med skolarbete, sen går vi i skolan till tjugo över ett eller något.
Sen blir tisdagkvällen till att umgås med Babe, sover där och sen är det träna som gäller på onsdag morgon.


uppd. lite senare. ( jag lovar anna :) )


                    Ida, Ida och jag på Km onsdagen den 29/11
146580-4



Jag är iallafall glad att jag säger vad jag tycker och tänker, tacka fan för det.
Hade aldrig velat vara "en sån där" person som bara håller sig undan och gömmer sig rent ut sagt.



--------------------------------------------------------------------------------------


Nina - One of a kind. Outbytbar vän!



----------------------------------------------------------------------------------------


Gabriella - Du är unik.

Kommentarer
Postat av: no 1 fääänet

Bra att nån säger vad de tycker och tänker...

2006-12-04 @ 18:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback