Ny dag

Ny dag, ny kraft.

Erik sa hejdå fem över sex, klockan ringde kvart över sex. När jag räknade på det så har jag bara sovit 3 timmar och 35 minuter, det är väldigt sunkigt kan jag säga.

Men jag är pigg som en lärka och tro faan det, vill att dagen ska gå så fort som möjligt. Så att tiden bara rinner iväg och klockan slår fyra, Emil åker hem, mamma kommer och hämtar mig och vi åker tillsammans in till City. Där vi bär upp min Tv, alla mina julklappar och så.
Efter det så kör hon mig till Babe, där jag ska spendera kvällen.
Saknar dig så mycket.

Blir en kortisblogg idag, eller nu, möjligt att jag skriver mer sen.

Ny dag, nu kraft.

Pssssst, platt-tången väntar, Lina gör sig fin, går till jobbet och sen blir allting bra.

Gabriella - Du är unik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback