Onsdag



Onsdag idag, ska snart bege mig bort till jobbet. Vill inte, orkar inte, men fasen vad glad jag blir den 25/1 : )

Hade väldigt svårt att somna igår, det var för att du inte var hos mig Babe.
Saknar dig!

Slutar vid kvart över tre idag, då ska jag bara bort till affären, handla grejer till Chiliconcarne, mums. Sen ska jag börja fixa maten, så det nästan är klart när Erik kommer hem från jobbet. Äta det och sen slöa, skönt.
Sover nog här i natt igen, för imorgon börjar jag kvart i åtta. Och går ingen passande buss, så ja, får nog bli så.

På fredag ska jag träffa mina vänner, Nina och Malin. wieeeee

Näe, nu ska jag klä på mig.
Nås på mobilen idag.




Ida och Emmy - Jörgen 21 år
146580-11



Gabriella - Du är unik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback