Sovdags snart

Ja, då var klockan redan halv tio och Nasse har precis somnat. Så söt.
Kvällen har gått relativt bra, några spyor och lite gnäll, men det är sånt man får ta.

Hoppas att natten funkar bra och att hon får sova gott, för då får jag med sova :)
Morgonen imorgon blir lite väl stressig, när jag i vanliga fall låter Nasse ligga och dra sig fram till halv elva. Det går ju inte riktigt imorgon.
Taxin kommer halv åtta, så jag får upp och väcka henne vid sex. Klä på henne, och det tar ca en halvtimme, sen medicinen vid halv sju. Och så kan hon lyssna på lite go julmusik till sju och sen är det bara att börja bråka med henne när man ska på med ytterkläderna, det tar nog också en halvtimme.
Om det går som de brukar vill säga.


Sen ska jag hem till Elis, leka lite med honom och försöka sova ett par timmar, inhandla de sista julklapparna och sen bär det av mot jobbet igen.
Blir nog en lugn kväll, hoppas att någon kan komma och hälsa på mig så jag slipper sitta själv.

Babe, jag saknar dig!

Nehe, nu ska jag bädda sängen och dra igång en film.
Ni kan nå mig på mobilen om det är något, abonnemangsnumret.

Mina vänner är dom bästa!



Gabriella - Du är unik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback