Torsdag


Jaha, idag har det hänt mycket.

Jobbet gick bra idag, skönt det. Tror det går bra imorgon med.
Efter jobbet handlade jag grejer till Chiliconcarne, mmmums så gott det var! Erik och jag lagade det tillsammans och det blev lika gott som vanligt.

Städade sedan badrummet, och blev en välbehövlig dusch därefter.

Erik har fixat och fixat, så nu har jag fått tillbaka de bilderna som jag hade på minneskortet, Tack!
Han laddade även hem ett helt album med Jason Mraz, Tack Klutt!

Har nu lagt in lite nya bilder på mitt kollage på Lunarstorm, la även in ett par st här.
Snacka om att man längtar tillbaka.

Imorgon får jag sova med dig, äntligen.

Och på fredag får jag träffa mina vänner. Nina och Malin.

Näe, blev en tråkig blogg idag. Men ja..

Jag älskar dig Gabriella.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback