Vill att ni ska veta


När något sånt här händer, då får man sig en tankeställare.
Eller iallafall så fick jag det.


Nina, du är en otroligt fin vän, som jag bryr mig mycket om.
Malin, du är en vän som alltid kommer finnas där, du och jag.
Anna, du är en vän som jag kan säga allt till, underbar.
Ida, du är en oslagbar vän, finns ingen som du.
Theresa, det är din förtjänst att jag är den jag är. Tack!
Emmy, du är den härligaste vännen man kan ha. Fantastisk.
Samuel, du är min solstråle.
Gabriella, du är en vän som förstår mig, jag.hjärta.dig. Speciell.
Karin, du är den bästa systern man kan ha och du har ett hjärta av guld.
Sambo Malin, du är min själsfrände.
Mamma, du är en helt otrolig människa, som jag verkligen ser upp till.


Vill att ni ska veta, att jag finns här för er, jag älskar er och ni betyder så mycket för mig.
Förlorar jag någon av er, då tappar mitt hjärta en bit.
Jag är otroligt tacksam för att jag får vara "eran."
Det är Er jag lever för.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig.
Jag har alltid trott det bästa om dig, stöttar dig alltid. Jag finna alltid här för dig. Mina öron är alltid öppna för att lyssna, mina armar är alltid öppna för att krama.
Jag älskar dig.

2006-12-28 @ 10:36:42
Postat av: Nina

Fining vän som är helt underbar och kan prata om allt med

2006-12-28 @ 10:43:55
Postat av: Maliiin

Min underbara vän! Saknar dig, imorgon ses vi!

2006-12-28 @ 17:52:38
Postat av: En vän

Du ska veta att du betyder så himla mycket för mig också. Om något känns svårt eller jobbigt kan du alltid vända dig till mig. Jag har alltid tid att lyssna. Och jag vet att jag kan vända mig till dig om det behövs. Det vi har är, en underbar vänskap.

2006-12-29 @ 19:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback