16/4


Första dagen i skolan efter påsklovet, känns helt okej. Efter första timmen så åkte jag, Malin och Anna ner till stan. Vi kollade kläder och Malin hittade en klänning. Vi gick sen bort till Thai Silk för att äta lite mat, fasen så otroligt gott. Efter vi ätit så åkte vi tillbaka till skolan för att ha två lektioner och sen var det hemfärd. En enkel dag med  många skratt med mina underbara vänner.
Väl hemma så lagade Bella och jag mat, potatismos och köttbullar, inte värsta middag men jag hade ingen ork. Efter maten gick jag och la mig för att vila, somnade och sov i typ 1,5 timme, rikgit skönt var det. Nu har jag skrivit lite på svenska nationella, vilket känns skönt.
Imorgon är vi lediga så det lär bli mer plugg då, om det hinns med. Bella och jag ska till stan och sen ska jag träna med Malin. På kvällen har jag inget planerat, men funderar på att ta en lång promenad. Skulle förmodligen inte bli så varmt väder imorgon så då kan det vara extra skönt med en lång promenad.

Skönt att vi bara går fyra dagar i skolan denna veckan, lite mjukstart sådär efter lovet. Perfekt! Sen nästa vecka är det helvecka, om man bortser från lite kortare dagar då jag ska jobba och sen blir det fira min födelsedag med familjen. Och veckan efter det går vi bara två dagar, fy tusan så skönt. Längtar!!

Ringde hyresvärden idag, de har inte bestämt något ännu. Så jag tänker inte anta någonting heller. Det lät ändå ganska bra och de skulle höra av sig när det visste mer. Men jag var välkommen att ringa och höra om jag var nyfiken. Och det är jag ju! : )
Vill ju veta om jag får den eller inte. Hade verkligen varit perfekt. Får jag den så funderar jag starkt på att ha inflyttningsfest och födelsedagsfest samtidigt, härligt.

Har deklarerat nu, så innan midsommar rullar pengarna in på kontot. Underbart.

Nehe, vill bara tacka mina underbara vänner för en bra dag.

Kärlek - Lina <3 Bella

Kommentarer
Postat av: N

oh thai silk, nam nam nam.:) Hade dom de där uuubergoda kycklingspetten idag som dom den där gången vi var där?

2007-04-16 @ 20:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback