18/4


Igår var resursdag, riktigt skönt. Var på stan i värmen med min Babe, hon köpte massa kläder : )
Efter det tog vi en lugn hemmakväll med god mat och massvis med mys. Underbart!

Idag ringde alarmet 05.30, var riktigt pigg så gick upp nästan med en gång. Fixade mig iordning och var på jobbet 06.47, två minuter för sent. Gick suveränt att jobba och satte upp mig på lite fler jobbtider framöver. Var i skolan strax innan elva, då gjorde Bella och jag vårat arbete. Jag förstod inte riktigt vad vi skulle göra i början, men sen lossnade det och rullade på.
Efter skolan följde jag med Bella på anställningsintervju, eller ja, jag visade henne vart det låg. Jag tog bussen ner till stan för att kolla in en klänning som jag sett i ett skyltfönster. Det hela slutade med att jag testade klänningen och ett par skor, blev helt kär i båda. Klänningen satt perfekt och var tvådelad, vilket är positivt då man kan använda överdelen för sig och underdelen för sig. Skorna fick man färga två gånger, vilket jag tycker är jätte bra. Men jag har inte bestämt mig ännu, beror på om och vad jag hittar i Göteborg, så när jag kommit hem därifrån så bestämmer jag mig. Men känns skönt att ha den om jag inte hittar någon bättre. Fast jag vill verkligen ha den, blir dock lite dyrt.
Ida hade ringt när jag varit i butiken, stackarn hade fått vänta på mig. Men vi fick en sväng på stan och bara snackade, riktigt skönt och härligt. Får ta tag i grillning och det snart! Sen lite utgång och så :p
När jag kom hem så la jag mig för att vila och nu har jag precis ätit lite mat, vilket verkligen behövdes.

Nu har jobbet i Torsås precis ringt och bekräftat fyra dagars jobb, härligt.

Det känns när jag varit en hel dag utan er, Malin och Anna. Men imorgon ses vi mer.
Håller tummarna för dig då Malin!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig.

2007-04-21 @ 20:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback