* * * *

Onsdag - Malin och jag åt på 4kök, riktigt gott med fisk. Vi tog en runda till Coop och fikade sen vidare hem till Anna´s lägenhet. Där började vi göra oss iordning och strax innan sju så kom Anna. Vi korkade upp och förfesten kunde börja. Det var riktigt skoj och vi underhöll oss själva. Strax efter tio får vi reda på att Palace är stängt, vi blir lite irriterade eftersom Palace var vårt mål för kvällen. Men vi ringde dit och fick svar på tal, eller nått!
Runt halv tolv började vi gå mot stan, Anna glömde sitt hjärta så medans hon sprang upp i lägenheten så väntade jag och Malin på henne vid parkeringen. Rätt var det är så ser vi en människa springa och vem är inte de, jo Anna! : ) Hon såg ut som hon blev jagad av femtio pundare typ. haha.
Med lite krångel från Anna´s sida så kom vi in på Ernesto.
>> Anna, jag tror inte du ska testa att gå in fler gånger på Ernesto med Ica-kortet.
Kvällen på Ernesto kan man sammanfatta med * * * * stjärnor av fem möjliga.
Mycket skratt. Litet rökrum. God dricka. Härliga människor. Dålig musik. Bra sällskap.
Kvällen avslutades hemma hos Anna, med Malin.

Tack tjejer för en underbar kväll!

(bilder finns på bilddagboken)

Torsdag - Vaknar tio i tio, varmt! Efter en stund får jag ett sms av Anna, "Hej! Jag har spytt hela natten. Pigga idag eller? Vad sägs om att jag kommer bort och vi tar en KG?"
Hon var verkligen på hugget, så en halvtimme senare så står hon där i hallen. Med tanke på att varken jag eller Malin hade klätt på oss så fick hon komma in en stund. Väl nere på KG så kom vi precis innan alla hade lunch, perfekt.
Vi satte oss ute och åt, riktigt fint var det. Åkte med Anna hem på pakethållaren :p
Dagen och kvällen spenderade jag med Bella.
Underbart!

(bilder finns på bilddagboken)

Fredag - Malin och jag möttes på stan. Vi gick en runda och kollade affärer och åkte sen för att handla på Maxi. Väl hemma i Smedby ringde vi Vandrarhemmet och kollade så allt är fixat.
Vi grillade på kvällen, vilket var riktigt jävla gott. Gjorde ansiktsmask, haha. Spelade spel och kollade på tv och film på kvällen. En heldag med Malin är bland de bästa.

Lördag - Varmt var de när vi vaknade, åt massa frukost och gjorde oss iordning.
Blev sen skjutsad in till Berga, tack!
Väl hemma duschade jag och gjorde mig iordning. Kollade på film och käkade. Lämnade in de filmerna vi hyrt och gick till bussen. I stan fick jag vänta en halvtimme, men de var skönt i de varma vädret.
Kom till Torsås vid halv sex, kollade tv och lite så. Sen lagade vi mat, chiliconcarne, oerhört gott!
Vid nio tiden kom Mia, Tommy och Nisse. De kollade på lägenheten sen kollade vi på Sing a long och hade de allmänt roligt.
Riktigt skoj, var skit längesen.
Pratade om utgång till nästa helg, i Karlskrona, äntligen!
De åkte hem vid elva ungefär.
Tack för en härlig dag och kväll allihop.

Söndag - Jobba idag, men bara ett par timmar 9-15 på Kortis. Sen får vi se hur jag gör, antingen tar jag buss hem till Kalmar, ber någon hämta mig, åker hem till mamma och sover där, eller så sover jag kvar hos Erik en natt. Får se.


Tack allihop för ett bra lov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback