Hänt mycket sen sist . . .

men orkar inte skriva allt.

Har varit en del att göra i skolan, inlämningar, redovisningar och så, men allt har gått riktigt bra.
Färgade håret på Malin förra torsdagen, hon färgade mitt, båda blev nöjda : ) Var ute en liten sväng förra fredagen men det hela blev som det blev.
Jobbade hela förra helgen i torsås och tillbringade min lediga tid med Erik i Applerum, vilket var väldigt kul. På söndagen var jag på bio med Malin och Erik, lite halv dryg film men bra sällskap.

Denna veckan har jag bara jobbat en natt, tränat lite och ringt på en lägenhet. I onsdags var jag även och kollade på lägenheten, riktigt fin var den.
Igår var jag och Malin på stan, köpte present till Bella och träffade på både Ida och Sanna, roligt att se er.

Nu är jag i torsås och har varit här sen igår, hälsade på mamma på jobbet igår och visade min fina studentmössa. Äntligen har den kommit!
Hon tyckte den var fin och blev glad att jag kom.
Umgicks lite med Karin med vilket var trevligt.

Nu ska jag strax klä på mig och sen åka till Kalmar, ska jobba från 11-15 och ikväll blir det lugnt. Mys med Bella.
Imorgon blir det körigt, ska handla, fixa och dona inför söndag och sen vara hos Bella´s mormor vid två. Där är vi hela kvällen och sen blir det bara hem och sova.
Söndagen är det kalas för Bella, så jag ska fixa tårta och grejer. Folket kommer vid fyra och när alla har åkt hem kommer jag ligga dö som en sill.

Sen börjar mitt lov!

Måndagen är det inget inplanerat, tisdagen ska jag jobba kvällen och onsdagen tillbringar jag med Sanna tror jag. Trsdagen ska jag jobba och sen är jag ledig hela helgen. Ska hinna plugga och träffa Theresa, Malin och Ida med. Hur nu det ska gå ; )

Ja, orkar inte skriva så mycket mer.

Föresten, Malin och jag har nu bokat både resa och boende i Gbg. Så nu finns ingen återvändo : )
Men någon respons från de andra två får vi inte . . .
Men men, vi har fixat det nu iallafall. Och vi kommer att åka.

Jag tycker om dig Bella.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Göteborg låter kul! När var hur? Nyfiken ;) Längtar tills vi kan klämma in en umgängesstund! (För mycket att göra hela tiden.. Jobbigt! men inte kan man ha så mycket att göra så man inte hinner ses.. suck!)Saknar dig!

2007-04-07 @ 10:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback