Nu ja...

Ja, i lördags åkte vi till Bella´s mormor strax efter ett. När vi kom dit så började vi måla ägg och hade det väldigt trevligt. Maten var väldans god och det var en helt underbar kväll. Vi åkte därifrån strax efter sju, så det var en helkväll med Palm : )

Söndagen började med städning och så, vi hade och göra precis hela tiden. Tårtorna blev klara och allt var iordning när de första gästerna kom.
Min familj var först : )
De som var här var, min mamma, Karin, John, Jim, Samuel, Bella´s mormor och morfar, Marie, Magnus, Ebba, Saga, Johannes, Tove och Linus och Bella´s pappa och Ingela.
En hel hög, riktigt roligt var det.
Jag åkte med hela familjen hem till Söderåkra, lekte med min kära bror och hade det väldigt lugnt och skönt. Sov där till måndagen, då var jag barnvakt. Sen på eftermidaggen kollade vi när John spelade match i Bergkvara, Bella kom dit och kollade med oss och sen åkte vi hem till mamma. Bella käkade och jag lekte med Samuel, sen åkte vi hem.

Igår hade vi planerat att vi skulle shoppa, men det var för tråkigt väder för det så vi höll oss hemma istället. Kollade på tv och hade det mysigt innan jag skulle jobba. Började jobba vid 14.30-22.00, riktigt skönt att komma hem sen.
Idag har jag inte gjort så mycket, ska strax möta Malin, sen ska vi käka och umgås. Senare ikväll kommer Anna då vi ska gå ut : )
Imorgon blir en lugn dag, kanske kan ta shopping då?
Har inget planerat imorgon, så vill någon ses så hör av er.
fredag är jag Malin´s, tänkte vi skulle kolla film och bara umgås?! Kommer bli skoj.
lördag ska jag möta mitt ex Sambo : ) då ska vi vara elaka :P Sen åker jag hem till Erik på kvällen för att sedan sova hos honom. För på söndag jobbar jag, 9-15 i Torsås.



6600:- får jag tillbaka på skatten, tack tack TACK!
Får det perfekt innan midsommar, när pengarna behövs som mest : )



Trist att vi inte hann ses i söndags Theresa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback