Vänner

Ibland blir man glatt överraskad, det är alltid lika kul. Men det finns tillfällen då man helt enkelt bara vill sjunka under jorden eller ställa sig och skrika rakt ut.
Vid alla konstiga tillfällen, glada som sura, så är jag glad att jag har mina vänner. Tack för att ni finns i mitt liv och förgyller min vardag.
Snart tar jag studenten och några av mina vänner gör det också, det känns väldigt bra och skönt framförallt. Men samtidigt har jag denna oro i min mage, kommer vi tappa kontakten?! Men jag är helt säker på att svaret är NEJ! Visst att vi kommer jobba olika tider och att vi ibland har mycket att göra, men det händer att vi har det även nu och nu träffas vi ju : )
Jag är helt säker på att vi kommer hålla kontakten, vill man så går det.

Tack mina vänner för att ni finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback