Du finns där.



Lyckliga gatan den finns inte mer. haha. Det gör den visst. Jag är lycklig. Mer än någonsin. Tack.

Idag har jag köpt mig en ny mobil, en grön =D Köpte även en grön spargris, "stoppa kulorna här", ska bara samla på mig lite flera ;)

I fredags var jag ute med min vän Ida, vi dansade från det av vi kom tills klockan blev ett. Riktigt skoj var det och jag var varm som en stor kamel. Träffade på massa känningar och käkade lite fyllemat, pommes och sås. Perfekt!
Jobbade lördagen och söndagen, var riktigt trevligt.

Denna veckan är jag lååååång ledig, hela tre dagar. UNDERBART! Så jobbar jag tors-sönd. Sen är det en ny vecka, igen :)
Imorgon har Malin och jag en hel dag framför oss, ska bli skit skoj. Och på Onsdag kommer Emmy och Ida hit, utgång :)

Du finns där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback