Fegis!

I helgen blev det inget sailet, jag jobbade och umgicks med Karin istället.
Kollade på fotboll i lördags och sen bar det iväg hem till mamma för att grilla. För att sen åka hem till Karin och äta lite gottit, sen drog vi vidare hem till Erik där vi glodde på film.
Söndagen var det ljusparty och sen tog jag bussen till Kalmar.

Har jobbat ganska mycket denna veckan, många tider som blivit ändrade.
I måndags fick jag hoppa in på morgonen med, så jobbade 6.45-11.15 och sen 14.30-22.00.
Trött när jag kom hem.
Igår jobbade jag 14.30-21.00 och idag fick jag jobba längre, 6.45-14.30.
Imorgon blir det bara 6.45-14.30 sen hem och duscha för att sen åka in till stan.

Rix Fm imorgon! : )



Fegis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback