10,9,8,7,6,5,4,3,2,1

10 favoriter:
Färg: Grön
Mat: Kina
Band: The Ark [Ola Salo är sååå snygg]
Film: Armageddon, Click, Pearl Harbor
Bok: "Säg något"
Sport: Innebandy
Årstid: Sommar
Veckodag: Lördag
Glassmak: Choklad
Tid på dygnet: Kvällen

9 för tillfället:
Humör: Glad men trött
Smak: Earl Grey
Kläder: Nya jeansen och min gröna tröja : )
Bakgrund: Tv:n [reklam]
Nagellack: Inget
Tid: 21.04
Omgivning: Lite småstökigt tvrum, ska dock städa imorgon.
Irritationsobjekt:Min lugg som är i ögonen [ska klippa mig]
Tankar: Vad ska jag ha för te ikväll?

8 första: [första bästa vännen osv...]
Bästa vän: Emil
Husdjur: Min katt Buster
Piercing: I naveln, i 7:an
Förälskelse: Simon Ekstrand
Musik: Har verkligen ingen aning..
Bil: Har aldrig haft en egen, men mamma´s "lada" var riktig goo.
Kyss: Tom Emilsson

7 senaste:
Ciggarett: Nyårsafton [men de sägs att jag rökte i fredags?!]
Mat: Thaisoppa
Dryck: Ett glas vatten
Biltur: Från fritidsgården igårkväll klockan 19.30.
Spelad låt: För en timme sen: Virtual voices- Min
Kyss: 16.45 då Bella skulle gå hemifrån.
TV-program: Reklam [suck]

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Ja, självklart.
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja, även om jag bortser från då jag var liten.
Varit med på Tv: Nej [räknas egen film?]
Kysst någon du inte känner: Ja

5 nej tack:
Kläder: Kameltå-byxor
Mat: Pyttipanna
Musik: Där man inte hör va de sjunger
Dryck: Öl
Personlighetsdrag: Sur, är det ett personlighetsdrag? Isåfall väljer jag det.

4 saker:
Du gjorde igårkväll: Jobbade
Du kan höra just nu: Tv:n som står på i högt ljud
Du kan inte leva utan: Min familj
Du gör när du har tråkigt: Då har jag inget att göra :P

3 personer:
Du kan berätta allt för: Mamma, Erik, Malin, Theresa och Ida
Du tycker om: Många speciella men vill ändå nämna; MAMMA, Erik, Ida, Malin, Theresa, Bella, Nina, Anna och Emmy
Du inte gillar: Eva

2 val:
Kaffe eller te: Te
Vår eller höst: Vår

1 önskan:
Att ta studenten och sen flytta till egen lägenhet och börja jobba.

 

Kommentarer
Postat av: Theresa

Kan berätta allt för dej med vännen! Saknar dej enormt mycket.. Hoppas allt är bra.. Massa pussar :)

2007-02-08 @ 09:46:21
Postat av: Anonym

jag saknar dig

2007-02-08 @ 16:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback