Allt


Fredag:

Hade prov i personlig assistent kursen, det kändes jätte bra så jag hoppas att det visar sig nästa vecka att det verkligen gick bra. Efter det åkte jag hem, möttes av en underbar frukost, gott! Sen duschade jag och slöade i soffan lite.
Tog bussen in till stan strax efter två, mötte upp Malin vid Thai Silk, de blev bara vi två, lite trist men det kommer fler gånger. Blev en romantisk middag och det var super gott. Efter det gick vi en vända på stan sen åkte vi bort till bowlingen.
Det var riktigt skoj, men blev lite segt mot slutet då man hade ont i hela armen :p
Körde fem gånger med vänster, haha. Vet i fasen om jag var så mycket bättre med högern, men det får vi ju verkligen hoppas. Malin vann och jag kom tvåa (sist kan man med säga, men låter så dåligt) : ) Malin vann överlägset med 511 poäng och långt därefter kom jag med 411 poäng, men faan. Roligt var det.

Vi åkte till Falkenberg, körde pingis, Malin och jag var såå heta. Vi spelade kort och strax innan åtta så åkte Malin. Jag stannade kvar och kollade på "Så ska det låta" med Bella.

" - Fan va de luktar svett här inne."

Men lilla vän, va tror du liksom.

Åkte till stationen, bytte buss och sen hämtade vi bilen hos Marie och Magnus. Åkte hem och låg och pratade lite sen somnade vi.

Lördag:

Åt en härlig frukost, bara vi två. Åkte till Norrliden och hämtade mina sista saker (nu är bara sängen och madrassen kvar), sen la vi in massa i förrådet. Åkte och bytte bil, sen åkte vi och handlade, hem och tvätta bilen. Väl hemma så tog vi hand om det vi handlat sen plockade vi i lådorna, ändrade om i lägenheten och så. Blev riktigt fint. Vi myste och sen åt vi tacos till "Melodifestivalen", rätt låtar vann ju iallafall och rätt kom vidare till andra chansen.

O L A  S A L O, helt sjukt att man kan vara såå snygg. Wow! Han är så het att jag skulle göra vad som helst för att få känna honom. Underbart sexig!
 

146580-20

Gick sen ut och lekte i snön, för att sedan somna gott.

Söndag:

Duschade och åkte till Marie och Magnus, gav Linus presenten och sen åkte vi till Bella´s jobb. Därifrån gick jag till bussen, för att sen åkta till Torsås. Gick hem till Erik på kvällen, lekte med ormarna, helt otroligt fina är dom, sen var jag hos Jim och Karin, kollade på lägenheten och snackade lite. Var hemma hos Erik vid åtta, då åt vi morötter och dipp, mums. Kollade på "Bortspolad" och sen gick vi och la oss.

Måndag:

Vaknade vid halv tio, helt slut i kroppen. Ska ta bussen in till stan vid halv tolv, börjar jobba på praktiken halv tre, slutar imorgon vid kvart över elva. Vet inte om det blir så nu med tanke på vad som hänt. Men ja..



Veckan blir lugn, Måndag - onsdag har jag praktik, torsdag och fredag morgon har jag lektion, annars är jag ledig. På fredag blir det fest för hela slanten. Sen sover vi där, sen åker vi hem på lördagen, så ska jag jobba : )



BJÖRN ROSENSTRÖM KOMMER TILL SANDRA DEN 3:E MARS.
Räkna med mig framme vid scenen.

Kommentarer
Postat av: Din partypingla

Jag ska också stå längst fram denhär gången! Oh va skoj det kommer bli :)

2007-02-12 @ 18:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback