Kvällen

Hade en meningslös lektion på morgonen igår, förstod inte riktigt varför vi skulle kolla på en film om historian när vi ändå inte ska ha det på provet?!
Efter det gick jag och Malin till skolan, satt där i sofforna och pratade, när vi suttit där en stund så kom Karin och gjorde oss sällskap.
Vid tio åkte Malin och jag gick till stan, skulle hitta en tröja som jag kunde ha på mig på kvällen.
Det första jag hittar var ett par byxor, så fina, men var tvungen att fundera lite. Var ju egentligen tröja jag skulle ha, men när jag åkte hem från stan så hade jag ett par byxor, en tröja, smink och systembolaget kassar med mig. Lyckat!

Somnade hemma, var helt slut. Vaknade vid fyra och insåg ganska fort att jag kommer få stressa. Åt mat med Bella och sen duschade vi. Jag hann med att både diska och dammsuga.
Matilda kom först, sen Ida och Jörgen. Vi spelade lite kort och Ida och jag fjantade oss som vanligt. Malin kom och hämtade oss tjugo i åtta typ, Tack!

Hemma hos Malin kollade vi på "Så ska det låta", har inget minne av vilka som vann, men det var iaf bra denna gången med. Vi sjöng med och hade de jätte trevligt. Ringde videosamtal till Anna, haha.
Jag klämde mig på platt-tången, strax därpå så brände jag mina fingrar, så nu har jag två vackra blåsor : )

Gick från Malin in till stan vid halv elva, kom in på Palace, vet inte om vi fick betala eller om jag fick visa legg, minnet är inte på topp.
Väl där inne träffade jag massa jag kände vilket var kul. Scenen var min, Ida och Malin´s, äntligen fick jag dansa. Blev bjuden på en shott av killen i mössan, söt :p Dansade sen med hans kompisar och satte mig ner för att prata med en utav dom, riktigt trevligt var han. Minns att han sa "OJ" när jag berättade att jag var 21 år, haha.

Jag var het.

Malin och jag gick till fyrkanten, käkade och sen väntade jag på bussen när jag såg att Malin kommit in i taxin. Hoppas du kom hem bra.
Jag somnade väldigt fort på bussen och det var skönt, sen blev jag väckt av bussis när jag skulle gå av i Torsås. Hittade hem till Erik, fick upp mina nycklar och sen gick jag in och la mig i sängen. En uppvärmd säng, skönt. Berättade lite snabbt om kvällen sen somna jag.
När vi vaknade idag så kelade vi lite me Örja i sängen, är inte så farlig som hon ser ut. Sen drack vi te och jag gick och la mig och sov. Vaknade nu, ska till affären och sen ska jag jobba.

Jobbet blev helt kaos, skulle egentligen jobbat 13.15-20.30 idag, Linus var sjuk, därför behövde jag inte. Men så ringde de igår, frågade om jag ville jobba ändå, och dum som jag var så sa jag "Ja!"
Börjar 14.30-13.30 imorgon, sen börjar jag 14.30-11.00 på måndag till tisdag.

Tack Ida och Malin för en lyckad kväll igår, det får vi göra om.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack själv. Helt underbart :)

2007-02-05 @ 07:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback