Torsås


Har längtat efter denna dagen, trodde vi skulle få reda på provet, fick vi det?! NEJ!
" - Jag har ett arbete jag måste skriva, därför har jag inte hunnit rätta dom."
Kunde du inte hittat på en bättre bortförklaring?
Fasen så sur jag blev.
Nu ska jag behöva gå två veckor och vara nervös och orolig över hur provet gick. suck!

Igår var det alla hjärtans dag, håller med Ida helt klart. " Det känns löjligt att ha en särskild dag för kärlek och omtake. Det ska man givetvis visa varje dag. Faktum är att jag skulle bli gladare om jag fick en bukett blommor och chokladhjärtan en helt vanlig dag, än idag. "

Fick ett presentkort på massage, tack Bella. En hel mysig dag, även att jag jobbade från 14.30-21.00 och missade bussen och allt : p

Nu är jag i Torsås, ska fixa presenterna till Ida och Emmy : )
Träffade Emmy på bussen idag, riktigt trevligt.
Imorgon blir det fest på ölandet, är laddad till tusen. Visserligen ska jag jobba lördag och söndag, men det ska inte få förstöra. Har sett fram emot en rolig hemmafest och det blir det garanterat imorgon.
Haft funderingar på vad jag ska ha på mig, men blir nog klänning.



" Att du aldrig kan vara normal på kort, Lina. "
Lina




p.s kameran kommer att vara med, i högsta hugg! d.s





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker klänningen! Var sketansfin på dig vid nyår mendu...fixa leggins som sitter uppe så jag slipper hjälpa dig och dra upp dina;)fast och andra sidan så fick jag ju se din oompa litegranna...

2007-02-15 @ 18:03:53
Postat av: Anonym

Jag tar den! Ska försöka hitta några som sitter där dom ska :) Ja, och min oompa är det inte många som har sett :P

2007-02-15 @ 18:20:48
Postat av: Ida

Imorgon är det fest. Imorgon är det dans och fotografering. Har köpt tre rullar till min kamera :P haha. Längtar!

2007-02-15 @ 22:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback