Underbara lilla varelse

Testa att sova i ett litet sovrum med ett stort terrarie, det blir extremt varmt, knappt så man kan sova. Och är inte så lyckat att öppna upp fönstret när det blåser storm ute.
Men jag har iallafall sovit bra, när jag väl somnade : )

Dagen idag ska spenderas med en underbar liten varelse, som redan nu 9.30 håller på att tjata hål i huvudet på mamma. " Niiiina, Nina komma snart hem, leka, dodis. Snart Nina komma hem till Mamel."
Egentiligen ska vi väl kanske inte säga till honom när jag ska komma hem, han blir helt galen och tjatar så man önskar man kunde gå under jorden.
Min tanke är att vara där vid halv tolv, sen blir det leka för hela slanten. Längtar!

Lina och Samuel, fular sig : )
146580-29


Står och diskar i tomtemössa, pyjamas och förkläde. Söt!
146580-31


Massa kläder på när man ska ut, fick låna min mössa. (",)
146580-23


Ute och leker med sin "ooompis"
'146580-22


>> Somliga människor talar i sömnen till och med när de sover.

http://liiinnaaa.bilddagboken.se/ >> Finns även där.


Kommentarer
Postat av: Anonym

naaaaw så gullig!:)

2007-02-22 @ 10:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback