808:-

Studentmössan, orkar inte skriva vad som hänt och så, men det verkar lösa sig. Får låna pengar så länge. Men blir iaf 808:- fattigare efter det.
Sunkigt att man inte kan ändra på något nu, men ja.

Havsörnen - min Apu-plats, verkar iaf väldigt bra.
5 brukare och 4 personal, kommer bli kanonbra.
Trivs redan : )

Idag tränade Malin och jag, det var verkligen skönt att komma igång igen efter jullovet. Skönt var det iaf att duscha efteråt, : )
Ska träna imorgon med, innan skolan börjar. Skönt det.
Kanske blir en gång till denna veckan, i helgen, vad sägs om det Malin?!

Naturkunskapsprov på fredag, vi får väl se hur det går.
Sen är jag ledig hela helgen, det känns bra men samtidgt väldigt skumt. Känns som det var jätte längesen jag var ledig en hel helg.
Blir kanske en tripp till Torsås, om det händer något skoj, annars håller jag mig i Kalmar hela helgen.
Hör av er om ni vill ses.





Saknar dig!





Märkliga saker sägs, märkliga saker händer . . .





Har städat idag, vilket behövdes. Även diskat, såg ut som fanskapet själv, egentligen inte jag som ska ta det. Men kan fasen inte ta att det ser ut och luktar så här.
Spydde av det.
Va fan som sirap i glasen, vad fasen har ni druckit i dom?
Om man ändå inte tänkt diska samma dag så ska man inte hälla i vatten, för det blir sååå äckligt.
Ett tjockt jäkla lager. URK!





Nina, Malin, Anna
- Ni gör mina dagar ljusare (",)


Fest snart?!  Tatuering på väg till min kropp och även kanske en till piercing!




Gabriella - Du är unik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback