Apu

Måndag
Har sovit riktigt dåligt inatt, men sov länge och väl, vaknade vid 10.20. Skönt.
Är lite nervös idag inför första dagen på Apu:n, visst det kändes jättebra och så när jag var där och hälsa på i tisdags, men tänk om det blir helt knas. Jag hoppas iallafall på det bästa.
Ska snart ta mig något att äta och sen ska jag börja kolla igenom alla mina saker, kanske att man redan nu kan börja packa ner något. Har ju mina flyttlådor här så det går, det mesta handlar väl om viljan och om jag orkar ta tag i det : ) Annars blir väl allt den sista månaden, som vanligt.

Efter Apu:n så kommer Kim hit, alltså strax efter 22 ikväll, vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det var ett väldigt bra tag sen vi sågs så vi får göra något kul :p

Jag ska uppdatera lite sen när jag kommer hem ikväll om hur första dagen på Apu:n varit. Jag hoppas att mina vänner haft det bra.

Gabriella - Du är fantastisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback