Året 2006

Nu har jag inte skrivit på länge och jag har fått endel klagomål på detta, ska nu skärpa mig lite. Gör en liten fuling och härmar Ida lite ^^,

Året 2006 har varit ett år med mycket skratt och gråt. Själv känner jag att det mest har varit skratt.
Att tiden har gått väldigt fort är jag nog inte ensam om att tycka. Men jag har ändå hunnit med att göra en massa saker.


Januari.
Mina dagar spenderade jag med Mia.
Var mycket i Karlskrona med mina kära Torsås vänner.
Erik´s farmor dog.
Meja kom till världen med ett stort leende på läpparna.
Emmy fyllde 18 år (men vi hade då inte träffats)

Februari.
Ida fyllde 18 år, men det blev inget kalas.
Samuel och jag tillbringade eftermiddagarna i snön ute i trädgården.
Klutt och jag umgicks nästan jämt, och vi hittade alltid på massa roliga saker, som alltid!

Mars.
Mia fyllde 18 år.
Anna fyllde 18 år och det var fest hemma i Sandby.
God mat och god dricka, härliga människor och ett dumt och tråkigt slut. Men vafan, jag överlevde det med.
Malin och jag började snacka mer och mer om våran resa.
Pappa fyllde 45 år, det firades med dunder och brak, ELLER INTE!
Började jobba.

April.
Gabbe fyllde 18 år, var på hennes fest och det var mycket roligt. Även att slutet hade kunnat ändra ett och annat, men jag är nöjd med allt ändå.
Gabbe var hos mig första gången ; P
Jag fyllde 20 år, vilket firades med att min mormor kom ner. Käkade god mat och umgicks med familjen.
Fick underbara presenter, men det bästa av allt var mitt täcke av Klutt.
Tack än en gång.
Umgicks mycket med Mia och började planera våran 20 och 18 års fest.

Maj.
Min 20 års fest ägde rum.
Vi körde våran dans och körde ölspelet. Som för vissa kanske var lite för mycket ^^,
Dagen därpå blev det städning och slappdag.
Var hos Emil på inflyttningsfest, Nina och Ida var även med.
Ida och Jörgen.
John fyllde 13 år och Mamma fyllde 43 år.
Nina fyllde 18 år.

Juni.
Skolan slutade och det var fest hemma hos Malin i Smedby, sedan utgång för vissa.
Jobbade mest hela tiden.
Midsommar i Köpingsvik med Malin, Erik och Anna.
Underbart.
Träffade även Ida, Lotta, Nina mfl.
Dagarna spenderade jag med jobbet nere i Dalskär eller i Torsås, beroende vädret.

Juli.
Louise och jag körde in några fulla och glada personer in till stan.
Var på förfest hemma hos Lotta, vilket slutade med utgång.
Åkte Taxi, -" Är kyrkan öppen nu?"
- " Gud är alltid vaken."
Ida och jag var med om rånet i Berga, vi blev vittnen, haha!
Stod i fönstret och kollade, värsta grejen.
Hade just hänt när vi köpte frukost, vilket blev coca cola och frukt.
Vattenfestivalen ägde rum men jag var tvungen att jobba.
Jobbade.
Malin fyllde 18 år och det blev fest i Smedby, var dock seg och trött men var en lyckad kväll.
Erik hade nackspärr som många skrattade åt, även jag ; P
Jörgen fyllde 21 år och Erik 22 år så det firades med förfest hemma hos Bengan, bad i poolen och hoppade studsmatta.
Emmy höll på att dö.
Slutade med utgång i Karlskrona. Piraten, Playbar och Kinos.
Ida och jag ägde på Kinos.
Emmyc och Coffe gick aldrig in, Coffe hade glömt sitt legg.

Augusti.
Ida hade förfest och självklart var jag där och livade upp stämningen med min sjuka humor.
Jobbade nästan hela tiden
Erik fyllde 25 år, blev utgång i Karlskrona, Erik fullast! ^^,
Skolan började.
Tacokväll hemma hos Erik (han var utomlands), Ida, Emmy, Malin och jag. Karlskrona var vår slutstation.
Slutade i kaos.
Malin och jag bokade resan!
Bombdåd i Turkiet, vilket äventyrade vår resa.
- " Ska vi åka, eller inte? "
Mycket frågor fram och tillbaka, men dagen innan bestämde vi oss.
30/8 åkte vi, planet gick från Kalmar 09.40, vi landade i Antalaya ca 3 timmar senare.
Åkte därifrån buss till Kemer.
Underbart ställe, underbart hotell, otroliga människor och allt var perfekt.
Träffade där Emelie, Emma och Eddie.
Otrolig resa, med mycket skratt, bad och dricka.
- " Lena, Malen! "
Helt fantastiskt.

September.
Kom hem från Turkiet 6/9, helt utmattad.
Ville tillbaka.
Tillbaka i skolan.
Badade bubbelpool med Emmy, Coffe, Jörgen och Ida.
Jobbade.
Jag Emmy Ida Jörgen och Coffe förfestade ihop hemma hos Coffe innan Josses 20-årsfest i Torsås.
Jobbade dagen därpå, så blev ganska lugnt.

Oktober.
Karin fyllde 17 år.
Björn Rosenström, förfest hemma hos Coffe.
121:an in med Emmy, Ida, Jörgen och Coffe.
Stod längst fram med Malin.
Kom med på Björn´s hemsida.
Gabbe klarade körkortet.
Torsås marknad, men var aldrig där.
Förfest hemma hos Gabbe, men jag följde aldrig med ut. Stannade hemma med Gabbe istället sen körde hon mig hem på natten.
Mötte Ida och Emmy på Marknadsfesten, fulla och glada.
Gick hem till Erik och väckte honom, sov där.

November.
Jens fyllde 22 år.
Joddla med Siv, förfest hemma hos mig. En kväll som jag länge kommer minnas.
Dansade i princip hela kvällen.
Andrea var här.
Tacokväll med Ida och Gabbe.
Utgång med Ida, Ida och Emma, Ida körde.
Hamnade på Km´s hemsida! ^^,
Jobbade.
23/11 blev du och jag, Vi.

December.
Förfest hemma hos Gabbe, mina vänner var där. Blev dock ingen utgång.
Jobbade.
Slutade skolan.
Jobbade tor-lör innan jul, vilket var mycket jobbigt. Du vet varför.
Firade julafton hemma hos mamma.
Juldagen tillbringade jag med Gabbe, Linus och deras pappa. Trevligt.
Jobbade.
Umgicks med Gabbe.
På stan med mina Kära vänner Malin och Nina.
Planerade inför nyår.
Bytte julklappar med Gabbe, tack!
Nya året invigdes hemma hos Malin i Smedby, med Gabbe, Matilda, Anna och Nina.
Underbart!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har juh glömt skriva me mig juh =/

2007-01-06 @ 21:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback