Jaos



I måndags så var en slappdag, slutade med ett besök i Kyrkan och lyssnade på ljuvlig musik.

Tisdagen blev en dag med vännerna.
Vi träffades på stationen vid två, (jag kom sist) för att sedan samåka till Maxi. Där köpte vi massa mat och lite gottit.
Åkte vidare hem till mig, där de började med maten, jag kände mig ivägen så blev att jag höll mig undan. haha.
Käkade god mat och hade de sådär kul som bara vi kan ha det.
Roligt att alla kunde komma.
Därefter spelade vi Alias, jag och Malin var självklart på lag, vann dessutom! Nina och Anna blev ett annat lag och Ida och Emmy var på sitt håll.
Tog kort, flummade och runt sju tiden så åkte alla hem. Mätta och belåtna?!

Babe och jag sov hos mig, mys.
Malin´s snubbe från sthlm kom.

Och igår, onsdag, sov jag länge. Tack!
Mådde inte så bra på morgonen men gick över sen.
Träffade Anna, Jessica och Matilda vid bussen. Tog bussen in till stan, lämnade in en filmrulle på framkallning, framkallade lite bilder från mobilen och pratade med en kille på 3.
Hämtade ut våra bilder och sen åkte vi till IKEA.
Fick oss ett gott skratt när vi kollade på korten, haha.
(Tar med mig dom till skolan på måndag)
Med bussturer hit och dit så stannade vi på Sibylla, fick träffa Zocki för en stund och ge honom en kram.
Tog sedan bussen till Berga, handlade, blev inge köttfärssås, men det blir det idag istället.
Lagade mat, eller ja, Babe gjorde det. Kollade på film och sen snackade vi mest.
Somnade sen.

Idag vaknade vi båda två vid elva, helt sjukt. haha!
Låg i sängen länge och väl, duschade och nu sitter jag här.
Vi ska strax bege oss hem till mig, hämta grejer, platta håret och ladda mobilen. Sen bär det av mot öland.

Imorgon ska jag jobba, fredag 13.00-14-30 på lördag. Sen söndag 07.30-18.15, får se om jag kommer hem på söndagkväll, beroende om det går buss eller inte, annars så kommer jag tillbaka till city på måndag, ses då i skolan.


Kommentarer
Postat av: Nina

ääääääntligen! Fatta hur länge jag har väntat på att du skulle skriva(; höhö JAG VILL SE BILDERNA NUUUUUUU!

2007-01-04 @ 20:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback