Saknar er


Jag ska strax bege mig till Apu:n, har fortfarande sprängande huvudvärk och är illamående, men det går snart över.
Imorgon är jag ledig, och ska spendera dagen och kvällen med människor jag tycker om.
Dagen börjar med att jag ska umgås med Gabriella, sen framåt 14 tiden kanske så ska jag ta en fika på stan med Ida, får reda på mer info ikväll. Träffa min underbara syster, visserligen bara en snabbis men ändå. Hoppas på lite träning med Malin också och sen kvällen tillbringar jag med Kim.

Saknar mina vänner, Nina, Malin och Anna. Jag hoppas att ni har det bra på eran Apu, tänkte vi skulle ta tag i att träffas snart. Bara umgås, ser fram emot det.


Du ringde precis, men jag orkade inte svara.


Du är ett geni

Kommentarer
Postat av: no 1 fääänet

SAKNAR DIG OCKSÅ! suger att inte träffa varken dig eller Anna eller Malin varje dag... Fundera på och ha tacokväll igen, det vore nått?=) Föresten, utgång den 26 kan du? vore roligt för måste ha något och se fram emot nu under apun! PoK

2007-01-16 @ 18:05:47
Postat av: Nina

Jag saknar dig också, haha (;

2007-01-16 @ 18:06:09
Postat av: Malin

Vi får träffas snart! Saknar mina kompisar ju! Träning imon?

2007-01-16 @ 18:15:54
Postat av: Ida den bästa

Tack för träffen idag. Sånt gillar jag. Får göras om snart igen. Sen ska vi ju gå ut i Karlskrona snart! ;);) Plus sexpartyt. Ha det bra vännen!

2007-01-17 @ 18:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback