Sudda sudda sudda bort din sura min



Morgonen började med träning, Malin och jag möttes utanför Nautilus kvart i tio. Vi tränade i en timme och sen duschade vi och fixade iordning oss. Gick bort till skolans matsal, åt maten, jag tycker iaf att den var god. Nina svek oss, för hon hade redan ätit tidigare. Anna svek oss också, för hon hade nyss ätit frukost, men hon satte sig med oss och höll oss sällskap iaf ^^,

Vi hade svenska, där jag skrev klart "Tjenare Kungen"-grejen medans vi lyssnade på en tant från Biblioteket som snackade om massa böcker. Vi ska nämligen läsa en bok när vi är ute på apu, så vi skulle välja varsin idag. Endel böcker pratade hon så mycket om att det var inte ens lönt att läsa dom, hon berättade i princip allt. Trist.
Men jag valde en bok av: Laurie Halse Anderson - säg något

" Mamman dog vid födslen" - Det där kan misstolkas.
" Ett hål om dagen" - Även det kan misstolkas, speciellt om man heter Lina och Malin och är super trötta och flummiga.

Malin pillade i Gabbe´s hål, även det skrattade vi åt. Plus allt annat roligt som alltid händer när man är med dom man tycker om.

Sudda sudda sudda bort din sura min . . .

Hade Klt idag, det gick väl som förväntat, men som sagt, När ska jag annars fråga?

Dagen slutade med Ungdomskultur, där vi fick lyssna på lite redovisningar om preventivmedel, tonårsgraviditeter och tatueringar, intressant. Idag avslutades den kursen och det känns bra.

I regnet gick Gabbe och jag mot bussen, där jag presenterade henne för mina vänner Malin och Nina, eller ja, jag "glömde bort" Nina, så hon fick påminna mig! : )
Först kom Malin´s buss, sen våran, Nina fick alltså stå kvar där själv.
Vi gick upp och lämnade våra grejer, sen ilade vi ner till Konsum för att köpa godis, har nämligen varit sugen på godis hela dagen.

Läste igenom anteckningarna till provet imorgon, försurning är något som jag aldrig kommer kunna. Gabbe åkte till träningen vid kvart i sju och jag har skrivit frågorna och svaren en gång till. Kanske att man lär sig lite på det.
Ska om en stund försöka läsa ut min bok, eller iaf börja med den.
Vi ska väl läsa igenom anteckningar igen när Gabbe kommer hem, sen sova tidigt för hon ska upp tidigt imorgon. Troligtvis så går jag upp då jag med, åker med bussen in till träningen tio i sju, tränar i en och en halv timme och sen går jag bort till skolan.
Ska ha religion i ca en halvtimme och sen blir det håltimme från 10.30-14.10, då ska jag och mina vänner till stan och äta Kinamat, gottigott.

Sen tillbaka till skolan för att ha prov, efter det hem till Gabbe, äta pastasallad och mysa. Sen ska vi vidare till Torsås, kolla innebandy och sen ska vi hem till Kalmar igen.
Lördag blir Lina&Gabbe-dag.
Söndag ska jag träna, sen har jag inget mer planerat.

Så ser det ut för mig.

Nu över till en rolig konversation jag hade med Nina nyss.. ^^,

Ninaa - förvirrad ölänning säger:aja är en förvirrad ölänning så får väl skylla på ölands syndromet om han säger något

Lina - säger:haha jag kan ju tyvär inte skylla på de

Ninaa - förvirrad ölänning säger:torsås syndrom? eller skyll på hormonerna

Lina - säger:jag skyller på hormonerna =P

Ninaa - förvirrad ölänning säger:ah typ nått kvinnligt och så vågar han nog inte höra mer så han ba: okej okej OKEEEEJ ! du får G

Lina - säger:haha funkar det?

Lina - säger:låter som du testat det innan =P

Ninaa - förvirrad ölänning säger:och så lägger du till lite mens åde så får du vg och kanske lite svamp så blir de mvg

Lina - säger:haha härligt.. svamp svamp

Ninaa - förvirrad ölänning säger:ah precis

Ninaa - förvirrad ölänning säger:"asså ola det kliar något så kopiöst asså vad ska jag göra?!"

Lina - säger:hahahahah

Ninaa - förvirrad ölänning säger:prova?

Lina - säger:ska nog göra det =P

Ninaa - förvirrad ölänning säger:gö de haha. hälsa från ulla också till ola så kanske han kan hjälpa henne med småsaker...

Lina - säger:haha de skulle hon behöva

Ninaa - förvirrad ölänning säger:jaopp, kanske ska bjuda med henne på sexparty

Lina - säger:ohh.. det vore något..

Ninaa - förvirrad ölänning säger:haha ja

Har man inte roligt så får man göra det roligt, och har man det inte roligt, ring då någon av mina underbara kompisar, ja, då får ni ta mig faan det roligt.

svamp svamp.



Visst undrar jag, jag vill inte att det ska förstöra något




Gabriella - Du är unik.



Kommentarer
Postat av: Nina

haha ;D underbaring!

2007-01-11 @ 20:19:50
Postat av: Malin

Nääe! fick du ditt godis sen :P Själv förbjöd Anna mig :s Blir kanske lite imorgon då! Är såå sugen! Haha ett hål om dagen!

2007-01-11 @ 22:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback