Kan inte...

Jag sa till mig själv att jag inte skulle berätta för någon, men...
Kände att jag var tvungen att berätta för Malin, för vi måste då skjuta fram resan lite. Sen när jag gjorde det var Bella med, visserligen stod hon utanför, men... jag berättade för henne med.
Sen när jag kom hem till Söderåkra så kunde jag inte låta bli att berätta för Karin. Och nu vet även Ida, Björn, Erik och Sebbe det.
Så varför hålla igen, alla kommer ju ändå sen att få veta.

Jag var inne förr förra veckan och bokade tatueringstid. Pga det kommer ta en och en halvtimme så hade han inte tid förrän i augusti. Jag hade gärna gjort de i slutet av denna månaden, men samtidigt så vill jag inte att han ska trycka ihop mig mellan två tider, så att han då kanske känner sig stressad.
Så, den 15 augusti klockan 13.30 ska jag tatuera mig.
Äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback