Min vän ska flytta!


Igår var det bio, den var riktigt bra men fasen så trött jag var. Träffade Louise och Pierre, de är så söta. Fick skjuts hem utav dom, tack!

Men snart sviker Louise mig, jäkla unge! Men jag är väldigt glad för din skull, du är verkligen värd det. Men faaaaan vad jag kommer sakna dig. Vem ska jag nu dricka te med? Men jag lär ju åka till Sthlm både tre och fyra gånger bara för att få se dig! :)



Saker och ting förändras, det är inte alltid det är till det positiva. Men man får ta det med en klackspark och gå vidare. Saknar bara hur det var förut, det är nu man inser vad man hade och vad man inte hade. Men du kommer alltid finnas där, jag älskar dig!




Idag ska jag jobba, måste ha med mig värsta grejerna till jobbet för hade tänkt duscha där och åka direkt till stan imorgon. Så jag slipper hem och stressa och så.
Sen ska jag träffa Malin på stan, efter det drar vi vidare hem till Anna och har myskväll. Längtar!
På fredag ska jag jobba sen träffa Ida på stan och åka med henne till Torsås.

Kommentarer
Postat av: Jag

Alltid, alltid kommer jag finnas hos dig.
Förlåt för allt.

2007-07-19 @ 13:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback