Saker ocn ting förändras, så även människor.

Mycket har hänt sen sist, väldigt mycket.

 - Jag har tagit studenten, fy fasen vilken härlig dag och underbar kväll. Tårarna kom framåt kvällen när jag kramade om mina vänner, det kändes helt hemskt. Så nu är det slut, bara sådär. Allt var över på en dag och den dagen gick så fruktansvärt fort.

- Har gått en förslyttningskurs.

-  Lämnade tillbaka jobbnyckeln i Torsås. Det var tungt.

-  Var på bröllop. Mycket fint och tårarna kom. En av de bästa dagarna i mitt liv.

-  Midsommarafton tillbringade jag med min underbara vän Ida och hennes pök. Otroligt blött och regnigt! :)

- Jobbat en hel del. Lärt känna massa sköna människor på jobbet.

- Umgåtts med Ida.

- Varit barnvakt åt Samuel.

- Tagit en fika med Louise.

- Varit i Alvesta.

- Kollat på film med Malin.

- Varit med Bella.

- Festat med Malin.

- Shoppat i Karlskrona med Malin.

Det är lite av det som jag hunni med hittills.

Mitt schema har lite tomma rutor, men det kan vara skönt ibland.




Du har förändrats. Till de bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback