Sammanfattning

I fredags efter jobbet så kom Ida hit. Vi snackadelite skit och körde sen till Maxi för att jag skulle gå på systemet. Det hela slutade med att jag inte gick på systemet och att vi åkte hem till Söderåkra.
Eftermiddagen spenderade jag med min lilla skatt Samuel och våran syster Karin. På kvällen följde jag med Karin och Jim hem och sov hos dom. Tack!

På lördags morgonen började jag jobba i Torsås, det var riktigt kul att vara tillbaka. Efter jobbet kom Jens och hämtade mig och vi åkte hem och åt, massa god mat. Jag tog mig en dusch och gjorde mig iordning.
Ida och Jörgen kom strax efter fyra och hämtade mig för att vi sen skulle vidare till Konsum och köpa späe. Vi var hos Björn vid typ halv fem.
Väl där hittade vi fem små söta kattungar och en kattmamma, så jäkla söta.
Vi snackade skit, lyssnade på musik och hade det väldigt trevligt.
Ida och jag var nog mest på g.

På vattenfestivalen träffade jag riktigt mycket folk, det var superkul.
Mina kompisar från sthlm var där och lite old friends från Karlskrona-tiden.
Kvällen får ++++ av fem möjliga.

Igår var jag och lekte med Samuel och sen började jag jobba vid halv tre, slutade halv åtta och då kom Bella och hämtade mig.
Tack!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback