Tack!

Tack Malin för att du fanns där när jag behövde dig som mest, det betyder mer än du någonsin tror.

-

Ledig idag, underbart skönt. 
Jag har varit med Malin på stan, alltid lika skoj.  Ska snart in till stan igen för att träffa Sanna. Riktigkt kul, för det var super längesen vi sågs.
Imorgon är det Ola Salo som gäller och jag är taggad till tusen! På torsdag bär det av hemåt till mamma och sen blir det jobb i Torsås och kanske ner till Karlskrona en runda, är ju Sailet i helgen.

Hoppas på lite bättre väder så man kan ligga på stranden och sola lite : ) Men enligt vädergubben så skulle det bli fint på lördag och söndag, lycka!

-

Känns konstigt, men det här är det bästa just nu. Jag finns alltid där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback