1 Juni

>> "Jag tycker du ska prata med henne. Men vi pussades. Men de var bara som kompisar. Sen pratade vi ganska mycket om dig."

- Jag skiter väl för faan i om det "bara" var som kompisar. Det är ändå fel. Och att ni pratade mycket om mig är inte till någon tröst!

>> "Jag vet inte. Men jag lovade gabbe att inte säga något. Jag är singel. Men sen får hon berätta det hon vill. De är hennes samvete. Och det sa jag igår till henne."

- Vilket samvete?!

>> "Sov bara Matilda hos oss?"
 
- Du svarar ja. Jag tror dig. Jag får sen reda på att du ljög och att Therese sov hos oss också. Jag ifrågasätter då och du försöker lura mig igen. >> "Jag var så full så hon kanske kom samtidigt som Matilda, jag kommer inte ihåg."

- Men hallå, du måste väl sätt henne idag på morgonen?

>> "Jag gick inte runt och kollade direkt om hon var här."

>> "Vi sov iallafall inte i samma säng, det lovar jag!"

- Eller hur.

- Och vår lägenhet är så stor att du inte ser henne. Idiot. De borstade tänderna med min tandborste! Ni sov i min säng! Jag vill faan inte veta vad ni gjorde. Hur faan kan du?

Du ljög.

Du sa att hon inte sov hos oss. Jag frågade ändå flera gånger.
Du sa att ni inte pussades.
Du sa att ni inte sov i samma säng. Ni tom låg alla tre i sängen innan du åkte.
Du skakade hand med en annan att du ska hångla med henne.

Du ljög.

Allt är en lögn.

Hur faan kan du?

Jag har iallafall riktiga vänner som berätta för mig när de ser något som inte stämmer. Sen att du inte ens kan säga sanningen när jag frågar dig. Nej. Nu ljuger mig rätt upp i ansiktet. Fy fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback