Längesen


Var längesen jag skrev nu, känner att jag ska skriva lite idag. Tror inte att det blir speciellt långt men iallafall.

Morgonen började med att Havsörnen ringe 07.07, jag varken hörde eller såg att dom ringde, så 07.10 kollade jag på mobilen och upptäckte ett missat samtal. Jag ringde eurovoice men det framkom inte riktigt vad dom ville så jag ringde upp. Solveig svarade så glatt och nästan skrek i telefonen när hon insåg att det var jag som ringde : )
- " Vi skulle behöva din hjälp idag."
- " Nu??"
- "Nja, vid elva, om dte går bra?"
- "Självklart, inga problem, vi ses då!"

Otroligt härligt att dom redan ringer efter mig, även att jag fått mina tider.

Anna kom och hämtade mig innan skolan idag, vi åkte racebil till skolan och jag gick med stolta kliv in i klassrummet för jag trodde vi skulle få reda på provet idag. Fick vi det?!
Nej!
Suck.
Lektionen var iallafall värd att gå på, vi hade massage och avslappning så ni som inte var där missade verkligen något. Efter lektionen gick jag och kopierade lite papper till min älsklings Bella, sen pratade jag lite med Hanna, Matilda och Jessica i väntan på Bella.
När hon väl kom satte vi oss i soffan och sen kom Nina en sväng : )
Strax efter tio gick jag mot bussen och var vid Havsörnen 10.45.
Han var sjuk, fast inte sjuk på det sättet, helt hemskt. Har aldrig sett något liknande, så efter en sån dag (även att jag bara jobbade 4 timmar) så var jag inte riktigt i balans.
Skulle egentligen varit med Emillie efter skolan men jag klarade inte det, kände mig inte social för fem öre, förlåt vännen!
Gick bort till tre och fixade min mobil iaf, den skulle funka om jag hade mobilen avstängd i tio minuter sa han. Så jag gjorde som han sa. Men tro ni de funka?! Nej!
Gick bort till skolan, hämtade upp Bella och sen hämtade hennes mamma oss. Hem till Magnus och fixade lite sen hem och lagade mat. Var sketans hungrig.
Vilade en stund och sen åkte vi in till stan för att fixa telefonen.
Han bara log åt mig när jag kom in..
Förklarade att det fortfarande inte gick och ringa och att det var inaktiverat.
Han ringde någon snubbe i sthlm och så sa han att det blivit något fel på vägen men att det skulle funka till imorgon.
Helt okej tänkte jag och skulle precis gå därifrån när han säger - " Men du får 300 fria sms de två första månaderna, så alltså 600 fria sms som kompensation för att du har fått springa fram och tillbaka."
Så gott!

Nu funkar mobilen iallafall, så behövde inte vänta tills imorgon.

Imorgon blir det skola, och får förhoppningsvis reda på provet, sen ska Malin och jag träna på håltimman och sen åker jag hem. På kvällen blir det mys med Bellabus och sen är det helg. Skönt!
Är ledig hela helgen.

Saknar dig Ida!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sheeeet 600:O då lär du knappra mycket denna helgen ?;D

2007-03-08 @ 19:53:45
Postat av: Ida

Det här kallar jag för långt inlägg :P Du har alltid massa att berätta ju! Hoppas allt går bra på jobbet och i skolan. Saknar dig också!

2007-03-08 @ 20:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback