Sådär ja...

Ibland är man mer trött på vissa än vanligt.
Idag är verkligen en sån dag!

Känner mig iaf väldigt stolt, har gjort klart ett arbete tillsammans med Malin, som vi ska redovisa på måndag. Gjorde klart Psykosocialt arbete med Sara och Johanna, allt klart inför redovisning på torsdag. Skickat två svenska arbeten till Britten och kommit igång med de tredje.

Känns kalas.

Anna och jag gick till och från skolan idag, riktigt skönt i detta vädret. Ska ner och inhandla något ätbart för att sen lägga mig i soffan och vila innan jag ska till jobbet.
Tror jag börjar vid 20.00, ska ringa och kolla det strax, slutar imorgon vid 9.15, då får jag springa till bussen som går till skolan. Sen möta upp Anna och Malin för att genomföra våran redovisning, som jag känner på mig kommer bli kanon!
Skoldagen på onsdag slutar 13.20, vilket kommer vara himla skönt. För vid 17.00 ska jag vara på jobbet igen och jobba till 10.00 på torsdag, sen bort till Stensö för att träffa Sjuksyster Annika, ska fixa deligering. Sen bort till skolan för att ha lektion och sen slutar vi vid 13.10.
Förhoppningsvis ska Anna, jag och Malin leka lite då, färga mitt hår, kolla film och bara mysa.
Fredagen blir det bara skola och sen utgång på kvällen.
Lördag ska jag börja jobba vid 13.15 - 20.30, sen till Applerum och sova där, var ett tag sen!
Söndag jobbar jag 07.30-18.15, kommer vara helt slut sen efter det.

Så ser min vecka ut, och jag trivs med det. Så ge tusan i att klaga.

Nu ska jag handla mat.


Saknar dig Ida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback