Underbar dag

Igår var verkligen en riktig "Torsåsdag", helt underbart var det.
Var hos mamma från elva till halv tre, lekte med Samuel, åt mamma´s goda mat, var ute och bara njöt av livet.
Åkte till tandläkaren vid halv tre, gick kanon bra (som alltid visserligen) : )
Gick sen hem till Erik för att sedan åka till Applerum för att kolla på ninerna och de nya ankorna, så söta.

Blåste lite väl mycket annars hade vi tänkt ta en promenad, men vi gick in en vända och sen åkte vi tillbaka hem till Erik. Kollade på tv och sen vid sex åkte vi till Applerum igen. Åt väldigt god mat hos Vallan och Hans, tack!
Kollade på bilder på Meja och sen begav vi oss mot lägenheten.

Gick och la mig tidigt, var ganska trött och seg.
Sov hela natten, vilket är ett mirakel.

Vaknade vi sju men somnade om och gick upp vid tio över nio. Ingen Erik hemma, och telefonen hade han inte med sig så gick inte att få tag på honom. En kvart senare så dyker han upp, med nybakta frallor, mums!
En god frukost.

Nu sitter jag här och funderar över midsommar och lite sånt. Resan till tunisien och barcelona svingar förbi i mina tankar också. När åker vi Malin?!

Ska till jobbet nu, skriver mer en annan gång.

Pusshej.

Saknar dig min älsklings tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback