Vår dag


23/11-06

image53
Fyra månader igår, helt underbart!


Santorini blev vår restaurang igår, jag åt fläskfilé med rödvinsås och aioli, väldans gott. Bella tog fläskfile på spett med béarnaisesås och fetaostmix, till det fick vi båda friterad potatis.
Som efterrätt tog jag Glass och Sorbet, Bella tog Blåbärspaj med glass och till det fick vi färska frukter.
En helt underbart god och mysig middag.
Efter det gick vi på bio, "Music and Lyrics" en bra film. Såndär snuttgullig film, som man kan se flera gånger.
Efter bion åkte vi bort till Maxi och handlade och sen hem till Bella´s pappa och hämtade film, "Notting Hill" och "Armageddon". Vi bäddadde ner oss i soffan och kollade på "Notting Hill", men somnade ganska så fort.
En helt underbar kväll.

>> Jag älskar dig Gabriella.

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Jag älskar Dig. Tack för en underbar dag och helg!

2007-03-26 @ 07:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback