10 Maj


Det muntliga nationella Svenska B provet var idag, äntligen är det över. Jag gick ut först i startfältet och det är jag glad över. Skakade som fasen men det gick ändå bra och jag är nöjd med min insats.

Malin och jag åkte till Meddo för att sola efter skolan, riktigt nice. Sen käkade vi och kollade på bilderna jag framkallt från Ida och Emmy´s fest. STORT SMILE!

Imorgon har jag muntlig redovisning i Personlig assistent kursen, efter det så slutar jag. Så då ska jag träna, kanske köpa skorna som jag har hittat, fylla på mitt busskort, sola och efter det ska jag hem för att sen åka till min chef för att skriva på lite pappaer. Sen ska jag möta upp Ida och Emmy på stan, gå en sväng runt systembolaget och sen åker vi tillsammans till Torsås.

Vi beger oss sen till Trankvill för att dricka och umgås lite, riktigt härligt.
Lördagen blir det jobb , 8.45-20.30. sen får allt utvisa vart jag sover.
Söndagen blir det jobb, 7.30-18.15, segt men sant.




De börjar gå mot ljusare tider. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback