11 Maj

Dagen började med redovisning i Personlig assistent kursen, det hela slutade bra även om jag fler gånger under lektionen skulle kunna tänka mig att sticka en kniv i min lärares mage. Idiot!
Efter lektionen åkte jag hem, tog det lugnt, vilket var riktigt skönt. Runt två tiden tog jag och Bella bussen in till stan och mötte upp Ida och Emmy på stationen. Bella gick för att uträtta sina ärenden medans Emmy, Ida och jag satte oss på bussen mot Torsås. När vi kommit på plats så visade jag dom efterlängtade korten från Ida och Emmy´s födelsedagsfest, riktigt fina kort som gjorde att vi skrattade en hel del. Ida visade även hon korten från deras fest, tyvärr så hade hon ungefär dubbelt så många som jag. Vilket bevisar att jag egentligen var en kass fotograf den kvällen :p
När vi väl kom fram till Torsås efter en lång bussresa så hämtade Coffe oss, för att sen köra oss till konsum där vi skulle inhandla lite mat. Först gick jag till Systemet och handlade de sista och sen mötte jag upp Ida och Emmy i konsum. Där de diskuterades om vad vi skulle äta. Det blev potatissallad, revben och grillad kyckling. Ida betalade medan Emmy och jag packade påsen. Två steg hann jag ta innan allt bara släppte. Tog säkert tre sekunder innan jag förstod vad som hade hänt, potatissallad över hela golvet och över alla våra varor. Herregud. Vi utbrast i ett emmylinaida skratt och fick en ny potatissallad och gick därifrån.

När vi kom hem till Emmy och Coffe så fick jag för första gången träffa Amy, så söt. Vi åt sen våra efterlängtade mat och började korka upp. Vi spelade kort och lyssnade på musik. Sen var de dags för mig att öppna mina paket, med spänning så öppnade jag dom. Riktigt fint, allting. Grönt var det och de är de allra bästa. Ett enormt fult kort på mig hade dom ramat in, två gröna krukor och en grön flaska med några underbart vackra blommor på : ) Fyra gröna drinkglas och fyra gröna snapsglas. Tack mina oerhört snälla vänner. Tack!
Efter ett tag kom både Jörgen och Andreas och då började vi ordentligt, vi begav oss då ut för att gå hem till Pelle. Väl därhemma så hoppade vi studsmatta och körde gåped. Andreas hade med sig sin gitarr så det blev lite allsång med många härliga skratt.

Tillslut gick vi in till Emmy och Coffe och där buggade jag med Ida och Andreas som aldrig förr, fy fasen. Riktigt kul. Ida buggade tillochmed dubbel med mig och Emmy, vilket lär ha sett rikgit roligt ut! HAHA!
När drickan var slut så gick några och la sig. Jag gick då ut till resten av gänget, där de då var lite fler än jag trodde.
Efter ett tag gick vi hem till Pelle där jag och Marina dansade för fulla muggar, samtidigt som vi kollade på ormarna. Det hela slutade med att Pelle körde hem mig, Andreas och Marina till Andreas. Där hände en liten olycka med efter en stund så somnade Andreas.
Jag och Marina höll oss vakna till 5.30.

Kvällen var underbar och jag verkligen älskar att umgås med er. Det är något speciellt och jag gör gärna om det. Utgång i Karlskrona snart då!

Sen vaknade jag av att jag höll på att frysa ihjäl vid 7.45, plockade på mig alla kläder jag kunde hitta för att sen åka med Erik till Torsås.

Var på jobbet 8.45, kände mig inte alls bra och ja visst mycket var för att jag var bakis, men nej. Jag mår/mådde verkligen inte bra. Jobbade bara till 15.00, tack alla ni!
Åkte hem till Erik där de bjöds på exotiskplanka, enormt gott. Sen kollade vi på början av Esc, men nej, det var inget att ha. Somnade snabbt och vanknade sen på söndagen av en liten Elis.
Erik körde hem mig till mamma där jag lekte med Samuel. Vi kollade på fotboll och var ute och cyklade. Hade de superskönt. Älskar dig min lillebror.
Bella hämtade mig runt sex, åkte hem till Kalmar och bara tog det lugnt.

Så jag jobbade inte alls på söndagen, vilket var riktigt skönt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback