14 Maj

Idag har varit en lugn dag, varit i skolan och fixat med lite saker. Blir dock jävligt sur då lärare kommer fem minuter försent och säger: jag har inte hunnit äta, så jag tänkte gå och göra de nu. Ni kan väl öva på provet nästa vecka."
Blir så trött. Hade de varit en elev hade den gott och väl fått en utskällning.
Men men.

Kom hem i bra tid och har inte gjort ett skit sen dess. Förutom att ha lagat mat. Imorgon ska jag på möte med chefen och sen blir det träning och sola.
På onsdag blir det skola och sen inget mer planerat. På torsdag ska jag jobba lite, men bara på dan. Sen ska jag packa och göra iordning för min resa till Sthlm på fredag.

Mamma, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Bella

Hoppas det går bra hos tina åde idag :D

2007-05-15 @ 07:21:10
Postat av: Nina

IRRETERANDE! > <
Naturgubben kom aldrig heller så fick gå och hämta honom och så gjorde vi inget riktigt där heller! En rutten dag och vi skulle stannat hemma istället!

Vart solar du någonstans?:)

2007-05-15 @ 13:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback