15 Maj


Idag har jag inte gjort någoting, eller det är klart jag har, men ändå inte. Sov till tjugo över åtta, riktigt skönt var det. Tog det väldigt lugnt innan jag tog på mig kläderna. Fixade lite smågrejer till Karin och sen kom Bella hem. Då åt vi frukost, nybakta frallor. mums!
Efter frukosten tog jag bussen till Sjöbringsväg 4, där jag hade möte med min chef. Hon var väldigt pratglad idag, så blev där ett bra tag! : ) Tog sen bussen till skolan där jag mötte Bella, sen gick vi till skoäffaren på Maxi, kollade på mina skor. VILL HA! Ska nog köpa både röda och gröna. Sen kollade vi den nyöppnade affären och Intersport. Tog sen bussen hem för att handla mat och sen gick vi upp för att laga mat. Riktigt gott blev det idag med : )

För en stund sen så höll jag på att somna : ) Så satte mig här, eftersom Bella ändå åkte till Linsdal. Ska renskriva psykosocialsvaren och börja lite med svenskauppgiften nu tänkte jag.

Jag tänker på dig


Malin, tack för att du ställer upp för mig. Jag vet att jag kan tolkas som väldigt förvirrande, men ändå, ändå så finns du där. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback