16 Maj


Nu är det långhelg, skönt!

Idag var en slapp dag i skolan, precis som alla dagar har varit denna veckan. Känns helt meningslöst att komma in till skolan när man inte har en enda vettig lektion. Men va fasen, inte så länge kvar så får ta det för va det är.
Fick våra kläder idag, haha. Min tröja var iaf riktigt fin och jag kommer lätt att använda den, är glad att jag tog en svart. Trosorna däremot får tala för sig själva, men en bakisdag med tröjan och trosorna lär nog inträffa någon gång då och då :)

Efter skolan åkte jag och solade, riktigt skönt var det. Så nu börjar de synas lite, eller iallafall så ser jag det : )
Ikväll vet jag inte alls vad jag ska göra, är sugen på att gå på bio. Men alla är så dryga :p Plus att det säkerligen inte ens går någon bra idag.

>> Jag tänker och tänker, funderar varannan sekund. Kommer jag fram till något? Nej. Jag är förvirrad och vet varken ut eller in. Vad har hänt? Vet inte vad jag ska säga längre, ska jag berätta? Vad isåfall? För jag vet ju knappt själv.

Nehe, nu ska jag ta mig en lång skön dusch, för att sen läsa lite i den förbannade svenska boken, är så trött på allt läsande. När jag läst lite (typ sådär en sida) så ska jag kolla på tv och bara vara. Tills någon hör av sig till mig *blink* *blink*

 - Jag har sju nya anteckningsböcker, en kjol jag avskyr och ont i magen. -

Kommentarer
Postat av: Nina

Glöm inte våryran också, fann typ inget som var sådär längtan till. Känner mig sjuk, är nog den där låtsassjukan som kommer runt onsdagkväll;P

Tröjan var sköööön! Tog du en vit också? :) Om kvällens ragg inte märkt att vi tar studenten iår så får han ju en chans till när byxorna åker av;D haha!

2007-05-16 @ 20:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback