17 Maj


Nyss hemkommen från jobbet, har varit en bra dag idag. Var och handlade helgmaten med Peter, han är så härlig. Stod och väntade på mig idag när jag kom på morgonen. "Imorgon åker vi, du glömmer väl inte det?!"
Klart jag inte glömmer!
Har precis kokat pasta, som jag ska ha i min pastakycklingsallad imorgon. Ska äta lite och sen blir det en dusch innan jag ska packa min väska. Kvällen blir nog relativt lugn, någon som vill hitta på något?

Imorgon börjar då 54,7 timmars jobb, vilket kan sluta i både en katastrof och i en härlig upplevelse. Jag tror på det sistnämnda. Vi åker från Kalmar strax innan åtta och är i Sthlm runt två tiden, checkar då in på vandrahemmet och sen är det dags för våra aktiviteter.
Någon av dagarna ska jag träffa min kära vän Maja, vilket ska bli riktigt skoj. : )
Sen på söndag är vi hemma i Kalmar igen strax innan nio på kvällen, en hel helg med en störtskön person i våran vackra huvudstad. Kan inte bli så mycket bättre! (speciellt inte då jag får betalt hela tiden) : )

På måndagen åker några ifrån klassen på läger, ska övernatta i tält är det sagt. Eller som Lotta och jag kommit på, det blir nog under bar himmel. Men strunt samma, läger ska vi på och det ska grillas och badas och vi ska ha allmänt trevligt. Kommer tillbaka på tisdag och då ska jag sova hade jag tänkt :p
Onsdag har vi prov i arbetsmiljö och säkerhet. Sen kanske det blir utgång på kvällen efter sexpartyt!
Torsdag och fredag är det VÅRYRA på Jenny, där vi ska springa runt som vårigayrahöns : ) Nej men, vi ska kolla läget lite och sen gå hem. Fredag avslutas med tårtkalas, vilket jag absolut inte ska missa!

Ja, där var lite av min kalender.



-  Även om du står på tå når du aldrig upp till min nivå  -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback