24 Maj

Imorgon är det lönings dax!

Var i skolan idag, inte mycket och ha så vi åkte hem igen. Helt slut efter gårdagenskväll. Tack mina vänner för en trevlig kväll, det får vi göra om.
Har hänt mycket sen sist men orkar inte skriva allt.
I helgen var jag i Sthlm och hade det rikgit bra, men var trött som fasen när jag kom hem söndag kväll. Måndag - tisdag var vi på läder med halva klassen, det var roligt tack vare mina vänner : )
Igår var jag och Malin hemma hos Anna och förfestade, gick sedan ut, var på Ernesto och Olearys, inte så mycket folk men vi gjorde det bästa av det.

Imorgon åker jag hem till mamma efter att ha handlat mina skor, kanske blir det tre par? :p Ska även försöka hitta en vit kofta. Helgen blir det jobboch på söndag ska vi fira mamma´s födelsedag och Mor´s dag.

Seb är det en ny vecka och en vecka närmare studenten. I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback