6 Maj - Plugg

Var ett tag sen jag skrev, men har inte riktigt haft tiden.

Har fyllt år, fick massor med fina presenter som jag är övernöjd med. Tack allihop!

Göteborgsresan blev av och det var riktigt skönt att komma iväg. Shopping och liseberg, fantastiskt!
Vi hade otrolig tur med vädret, strålande solsken alla dagarna : )
Jag köpte mig lite små saker, de viktigaste av allt, min student klänning.
Så nu är det bara skoj och någon kofta kvar. Känns otroligt bra.

Har fått ett nytt jobb, på Täljstenen, ett gruppboende. Var där första gången i torsdags, inte alls som de andra ställena jag varit på men det verkar jätte bra.
Havsörnen har kaos just nu, hemskt är det. Kan inte riktigt fatta det själv.
Jobbar röven av mig ibland känns det som, men sen har jag ju pengar efter det med.

Igår åkte vi hem till mamma, grillade och åt massa gottis. Sen sov vi där och idag har vi lekt med Samuel. Skoj!

Ska jobba ikväll, börjar 21.30 slutar imorgon, men vet inte riktigt när. Sen jobbar jag tisdag morgon och onsdag kväll. Sen ska jag vara på det nya jobbet torsdag kväll och  sen är jag ledig fram till måndag.
Helgen efter det så åker jag nog till Sthlm, kan bli riktigt kul.
Sen är det jobb varje helg fram till studenten.

Vill bara tala om att Malin är en riktig vän.



Jäklar var jag har pluggat idag, känns faktiskt okej : )
Har skrivit klart arbetet i personlig assistent och är på god väg på talet tills på torsdag.
Men nu är jag helt slut för jag har suttit här sen tre, så ska nu ta tag i mig själv och äta något.

Saknar dig Bella, hoppas det går bra på matchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback