mmmm, gott med clementin

Den senaste tiden har jag inte skrivit så mycket blogg, men jag antar att jag bara är inne i en svacka då jag varken orkar, vill eller hinner skriva. Så idag tänkte jag ändra på det. (eller åtminstone skriva idag, så får vi se hur det går de andra dagarna)

Just nu är jag på jobbet och har precis fixat klart allting, så nu känner jag mig nöjd och belåten och tänker faktiskt fira med en clementin, wihooo ^^,
Isabell kommer vid halv tre, så då är det min tur att gå hem. Ska bli riktigt skönt för jag måste erkänna att jag är rejält trött. Efter jobbet ska jag raka vägen hem till min stökiga lägenhet och försöka göra lite fint, planera lite julklappisar och spendera tid med Bella, min underbara Bella. Vi kanske tar oss en tripp ner till julmarknaden som är ikväll, men först ska vi ha lite mat i magen förstås. Sen sover vi nog i min lägenhet i natt och imrgon är jag ledig, hela dagen och det har jag längtat efter. Karin kommer in till stan på morgonen och då ska vi handla lite juklappar, vi får se om vi hittar något fint. När vi är klara på stan så hoppas jag inte att klockan är alltför mycket, jag vill hinna träffa Bella innan jag tar bussen. Så jag håller tummarna - men jag fixar det!
Sen blir det bus med Samuel och kolla på innebandy för att sen ta den sena och tråkiga bussen hem till Kalmar igen för att få sova med Bella.
På lördagen ska hon upp tidigt för hon ska jobba men vi får iaf sova med varandra - underbart! Sen börjar jag jobba halv tre och har natten och slutar inte jobba förrän halv fem på söndagen. Och eftersom Bella jobbar denna helgen med så ses vi inget alls denna helgen, vilket är ur tråkigt. Men det är sånt man får ta.
Jag är iaf väldigt nöjd med mitt nya schema och det känns riktigt bra. Så jag hoppas för gudsskull inte att jag måste ta det andra jobbet nästa år. suckpuststön.

yeye, jag vill flytta nu!



Jag saknar dig Malin, ses snart igen?!




Kommentarer
Postat av: Duvetvem :P

Jaaaa!! Men imorgon ses vi :)

2007-12-06 @ 10:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback